Vegeta Condimente Lichide pentru Marinare

Am fost ales de catre BUZZSTORE SI VEGETA ROMANIA, sa ma alatur echipei de testare a condimentelor lichide pentru marinat de la Vegeta.

18056615_827173980773738_2981598455649447316_o

This slideshow requires JavaScript.

Nerabdator din fire, n-am stat prea mult pe ganduri, am deschis coletul si am citit toate ingredientele condimentelor lichide pentru marinare: o mixtura puternica de condimente si o combinatie inconfundabila de legume ce m-au facut sa zambesc si sa am o senzatie de foame, de pofta de gratar. Oooo preferatele mele mi-am zis: coriandru, ghimbir, telina, rozmarin condimente puternice din ingrediente naturale, atent selectionate pentru un gust desavarsit.

Condimentele lichide primite spre testare au fost urmatoarele: 

 – Vegeta Grill condiment lichid cu bere pentru marinare
– Vegeta Grill condiment lichid barbeque pentru marinare
– Vegeta Grill condiment lichid picant pentru marinare
– Vegeta condiment lichid universal pentru marinare
– Vegeta condiment lichid cu usturoi pentru marinare

In zilele urmatoare, sambata si duminica, am invitat prietenii mei dragi la gratar. Mi-am luat pentru marinat: cotlete de porc, peste, pulpe, piept si aripioare de pui.
Am pus carnea la marinat la temperatura camerei, cam 30 de minute. Pentru cotletele de porc, am folosit condimentele lichide barbeque si picant pentru marinare, iar pentru carnea de pui am folosit condimentent lichid universal, barbeque si condiment cu bere pentru marinare. La dorada, am folosit varianta cu usturoi. Ce putea merge mai bine…?

This slideshow requires JavaScript.

Rezultatul a fost peste asteptari: friptura perfect patrunsa si suculenta iar la exterior o crusta frumos rumenita.
Despre gust nu va pot spune decat …DIVIN…sau mai bine va las pe voi sa va convingeti singuri, din imaginile de mai sus, ce transmit savoarea preparatelor gatite.

Dar cum au fost apreciate combinatiile de condimente lichide pentru marenare cu diferitele tipuri de carne? Pestele a fost apreciat in combinatia cu usturoi, puiul in combinatie cu variantele cu bere si usturoi, iar carnea de porc cu variantele de condiment lichid picant, barbeque si universal. La carnea de porc, dupa cum se vede, parerile au fost destul de impartite, dar gusturile nu se discuta! Bine ca ne-am hotarat in mod unanim, la peste!

collage (4)

Spor la gatit prieteni dragi si va invit si pe voi sa testati condimentele lichide pentru marinat de la VEGETA! #buzzvegeta

 

2 thoughts on “Vegeta Condimente Lichide pentru Marinare

Leave a Reply

